VPK nagyterem

Általános információk: az igénylés során a rendezvény előtt minimum 10 nappal a foglalást le kell adni az ÉMK HK felé az igenyles@emkhk.hu címen. A foglalást követően az ÉMK HK elbírálja a beérkezett rendezvényt és visszajelzést ad, annak érdekében, hogy Teremigénylő nyomtatvány vagy Rendezvénybejelentő leadása szükséges az igényléssel kapcsolatban. 

A Teremigénylő dokumentum a Vásárhelyi Pál Kollégium portáján igényelhető, míg a Rendezvénybejelentőt a HK elektronikusan intézni, amennyiben Rendezvénybejelentő kerül leadásra, a főrendező / felelősségvállaló személy a KEFIR rendszeren keresztül értesítést fog kapni első körben a bejelentés elfogadásáról. 

(A KEFIR rendszeren keresztül kapott e-mail alján található “ELFOGADOM” gomb megnyomásával fog a bejelentés teljes értékűvé válni és megindulni.) A bejelentés elfogadásáról is értesítést fog kapni a főrendező / felelősségvállaló!

A médiaszabályozás értelmében a minden olyan rendezvényt, amely köthető az Építőmérnöki Karhoz vagy a Vásárhelyi Pál Kollégiumhoz a média anyagok publikálását megelőzően az ÉMK HK ellenőrzi azt. Az ellenőrizendő anyagot az ellenorzes@emkhk.hu címre szükséges eljuttatni!

A rendezvény után, a helyiség(ek) visszaadásánál fontos, hogy takarítva, visszapakolása – vissza rendezve, a kapott állapotra szükséges visszaállítani. Amennyiben a kezdeti teremátvétel során bármely kivetnivaló tapasztalható, azt jelezni kell a Portaszolgálaton keresztül elérhető ügyeleti kollégiumi mentornak! A kivetnivaló bejelentésének elmulasztása miatt a visszaadásnál felmerülő többletmunkát köteles az adott igénylő elvégezni.

A foglaláshoz az alábbi adatok megküldése szükséges:

  • Rendezvény neve:
  • Rendezvény jellege (zenés, közgyűlés, stb.) :
  • Rendezvény rövid leírása [min. 350 karakter, szóközökkel]:
  • Kar [rövidített név]:
  • Kollégium [teljes név]:
  • Rendezvény kezdete [dátum (év, hónap, nap,), időpont (óra,perc)]:
  • Rendezvény vége [dátum (év, hónap, nap,), időpont (óra,perc)]:
  • Használni kívánt területek:
  • Teremátvétel időpontja [dátum (év, hónap, nap,), időpont (óra,perc)]:
  • Terem visszaadás időpontja [dátum (év, hónap, nap,), időpont (óra,perc)]:
  • Létszám (belsős) [kollégisták száma]:
  • Létszám (külsős) [nem kollégisták száma]:
  • Rendező kör [teljes név]:
  • Főrendező/felelősségvállaló neve*:
  • Főrendező/felelősségvállaló NEPTUN kódja:
  • Főrendező telefonszáma:
  • Egyéb felmerülő szolgáltatások:
    • Külsős vendéglista**: van/nincs
    • Jövedéki termék árusítása: van/nincs
    • Hangosítás***: van/nincs
    • Tűzgyújtás kültéren: van/nincs
    • Tűzgyújtás beltéren: van/nincs
    • Nagy hőfejlesztés: van/nincs
    • Füstgép használata: van/nincs
  • Egyéb megjegyzés:
*Az igényelt helyiségek kulcsfelvételére alapvetően a főrendező / felelősségvállaló jogosult, amennyiben szükséges más személynek is megadható a jogosultság, amelyet az “Egyéb megjegyzés” részben lehet jelezni. A kulcsfelvételre jogosultak teljes nevét, illetve NEPTUN kódját szükséges feltüntetni!
**Külsős vendéglista, akkor szükséges, ha a résztveőknek vendégkártya biztosítása szüksgées (a kártyát igénylők névsorát csatolni kell)
***Hangosítási igény esetén a bejelentőtől függetlenül a Főrendező felelőssége a kapcsolatfelvétel a hang- és fénytechnikai igények esetében az illetékes stúdióval (studiooranzs.vpk@gmail.com).

VPK nagyterem foglaltság